Testo di 'Who Invited The Russian Soldier?' di Every Time I Die

Wait until they send your son home in a box.
See if you're dancing when water is everywhere.
Anguish is endless but deaths unambiguous.
Wave as it carries him off and pose while it fits you in hospital gowns.
Flirt with the men dressed in white.
Slip into bed with the fire that consumes our house.
Sing on your surveillance tape.
Smile in your autopsy photo for once.
Phone up the boys that have buried your bones.
Where do you get off loving life? As if it's done any of us any good

You're going to wish you were me when the unsuspecting are dragged to their graves and you're standing on the edge holding a rose.
Dead where we stand and you concern yourself with such things as your status and what's in fashion?
Don't say you can't be this bothered.
Death becomes us all.
You've got some never having hope in this ghost town port of call.

Someday your insides will turn themselves out.
Tell me what purpose our efforts have served when we end up in the ground?
More acts will follow the roles we have played.
Everything loved will expire. I've seen it all and I'm worse off because of it.
Good men have died in my arms.
I've been everywhere yet we'll end up at the same depth.
What's the point?

You're going to wish you were me when the unsuspecting are dragged to their graves and you're are on the edge holding a rose.
You're standing on the edge holding a rose.
Don't say you can't be this bothered.
Death becomes us all.
You've got some nerve having hope in this ghost town port of call.

There's nothing to see here. And nothing gazes back at me.
There's nothing to see here. And that nothing looks back at us.

La ragione più comune per voler conoscere il testo di Who Invited The Russian Soldier? è che ti piace molto. Ovviamente, no?

Quando ci piace molto una canzone, come potrebbe essere il tuo caso con Who Invited The Russian Soldier? di Every Time I Die, desideriamo poterla cantare conoscendo bene il testo.

Sapere cosa dice il testo di Who Invited The Russian Soldier? ci permette di mettere più sentimento nell'interpretazione.

Se la tua motivazione per aver cercato il testo della canzone Who Invited The Russian Soldier? era che ti piaceva moltissimo, speriamo che tu possa goderti il cantarla.

Sentiti come una star cantando la canzone Who Invited The Russian Soldier? di Every Time I Die, anche se il tuo pubblico sono solo i tuoi due gatti.

Un motivo molto comune per cercare il testo di Who Invited The Russian Soldier? è il fatto di volerlo conoscere bene perché ci fa pensare a una persona o situazione speciale.

Nel caso in cui la tua ricerca del testo della canzone Who Invited The Russian Soldier? di Every Time I Die sia perché ti fa pensare a qualcuno in particolare, ti proponiamo di dedicargliela in qualche modo, ad esempio inviandogli il link di questo sito web, sicuramente capirà l'indiretta.

Stai litigando con il tuo partner perché capite cose diverse ascoltando Who Invited The Russian Soldier?? Avere a portata di mano il testo della canzone Who Invited The Russian Soldier? di Every Time I Die può risolvere molte dispute, e lo speriamo.

È importante notare che Every Time I Die, nei concerti dal vivo, non è sempre stato o sarà fedele al testo della canzone Who Invited The Russian Soldier?... Quindi è meglio concentrarsi su ciò che dice la canzone Who Invited The Russian Soldier? nell'album.

Impara i testi delle canzoni che ti piacciono, come Who Invited The Russian Soldier? di Every Time I Die, sia per cantarle sotto la doccia, fare le tue cover, dedicarle a qualcuno o vincere una scommessa.

Ricorda che quando hai bisogno di conoscere il testo di una canzone, puoi sempre contare su di noi, come è accaduto ora con il testo della canzone Who Invited The Russian Soldier? di Every Time I Die.