Sul nostro sito web abbiamo il testo completo della canzone A Quadrennial Dame Pyres, Hearses Shall No Yawn, Thence... che stavi cercando.
Se hai cercato a lungo il testo della canzone A Quadrennial Dame Pyres, Hearses Shall No Yawn, Thence... di Grieving Age, inizia a scaldare la voce, perché non potrai smettere di cantarla.
They remembered...
3 butchers condemned to be an ancestral tale, 3 butchers marred, fuddled and sottish, voyaged the wrath....
3 butchers, intonated for their treachery with carious laughs and requital...
3 butchers, homed sarcastically through the slumbered veil, did I daunt your grandeur? your fathomless fabled kingdom? How pathetic you are.
A bosom’s reflection when she bowed, her tips never sung a solicitude..
Her emerald's none trespassed well; don’t you yearn for a wanton play?
The drapery won’t ascend till your Angels attend; a plebeian anarchic quartet feeds my aristocrat’s suavity!
A limped butcher furtively wandered, reluctantly, sat and dangled, touching his own old grey wrinkles, are this the paths where all children rot to corpses? Enkindle the lamps of centuries....
I know we are reciprocating...
A mouth less howls, yet begot a climaxed spew to his ruptured entrails...
Obey me, frivolous flesh !
How bleak are the gasping trees, half dyed rumpled wisp, she gazed drowsily and squirmy, burnt lubricated scalps purging their masqueraded blasphemous ignominy...
Marching in-between...
Into the abyss, the manacle acquiescent fountain, I’m lifeless!!!
Your thirstiness won’t be quenched!! Though you can hear my purl...
How pathetic you are!! Platonic whore...!!
While he’s frisking desperately, the ankles flesh cheer despondently, elects the axes! I will commemorate wretchedness with thy sea’s altar, disembowel me viciously and stake his given ephemeral squalid carnal!!
Rive it!! You blooded regrettable stigma...
How miserable you are Unwell Aged Ocean... Amidst his weariful shores, you wept for thee, don’t forsake me waves?
Once, we were 3 moons...
Once, we were 3 butchers...
Ci sono molte ragioni per voler conoscere il testo di A Quadrennial Dame Pyres, Hearses Shall No Yawn, Thence... di Grieving Age.
Sapere cosa dice il testo di A Quadrennial Dame Pyres, Hearses Shall No Yawn, Thence... ci permette di mettere più sentimento nell'interpretazione.
Se la tua motivazione per aver cercato il testo della canzone A Quadrennial Dame Pyres, Hearses Shall No Yawn, Thence... era che ti piaceva moltissimo, speriamo che tu possa goderti il cantarla.
Un motivo molto comune per cercare il testo di A Quadrennial Dame Pyres, Hearses Shall No Yawn, Thence... è il fatto di volerlo conoscere bene perché ci fa pensare a una persona o situazione speciale.
Nel caso in cui la tua ricerca del testo della canzone A Quadrennial Dame Pyres, Hearses Shall No Yawn, Thence... di Grieving Age sia perché ti fa pensare a qualcuno in particolare, ti proponiamo di dedicargliela in qualche modo, ad esempio inviandogli il link di questo sito web, sicuramente capirà l'indiretta.
Qualcosa che succede più spesso di quanto pensiamo è che le persone cercano il testo di A Quadrennial Dame Pyres, Hearses Shall No Yawn, Thence... perché c'è qualche parola nella canzone che non capiscono bene e vogliono assicurarsi di cosa dica.
Ricorda che quando hai bisogno di conoscere il testo di una canzone, puoi sempre contare su di noi, come è accaduto ora con il testo della canzone A Quadrennial Dame Pyres, Hearses Shall No Yawn, Thence... di Grieving Age.