Sul nostro sito web abbiamo il testo completo della canzone Shroud of Frost che stavi cercando.
Undying Odyssey..... a Myriad of Times
The Soul Has Seen
Through Eyes of Heaven
The Imperium of Earth
Nothing Left to Perceive
Help Me to Escape From This Existence
I Yearn For An Answer... Can You Help Me ?
I¹m Drowning in a Sea of Abused Visions and Shattered Dreams
In Somnolent Illusion... I¹m Paralysed
Infinity Distraction......
A Pious Human Disorder
Blind to Passage of Souls
Conclusion From One Remembrance
Help Me to Escape.....
Transfixed... I Gaze Through My Window At a World Lying Under a Shroud of Frost. in a Forlorn Stupor I Feel the Burning of Staring Eyes, Yet No-one Is Here. Detached From Reality, in the Knowing of Dreams, We Know the Entity of Ensuing Agony Waits to Clasp Us in Its Cold Breast, in An Empty Room. We Awake and It¹s True. I Dreamt of the Sun¹s Demise, Awoke to a Bleak Morning. in the Emptiness I Beheld Face For the Dead Light Is a Foretelling of What Will Be..... I Saw a Soul Drift From Life, Through Death, and Arrive At Elysian Fields in Welcoming Song. Yet I Stand in a Dusk-filled Room Despondently Watching the Passing of a Kindred Spirit... and There Is no Song... Just a Delusion of Silence.
Otras canciones de Karel Gott
Un motivo molto comune per cercare il testo di Shroud of Frost è il fatto di volerlo conoscere bene perché ci fa pensare a una persona o situazione speciale.
Nel caso in cui la tua ricerca del testo della canzone Shroud of Frost di Karel Gott sia perché ti fa pensare a qualcuno in particolare, ti proponiamo di dedicargliela in qualche modo, ad esempio inviandogli il link di questo sito web, sicuramente capirà l'indiretta.
Stai litigando con il tuo partner perché capite cose diverse ascoltando Shroud of Frost? Avere a portata di mano il testo della canzone Shroud of Frost di Karel Gott può risolvere molte dispute, e lo speriamo.
Su questa pagina hai a disposizione centinaia di testi di canzoni, come Shroud of Frost di Karel Gott.
Impara i testi delle canzoni che ti piacciono, come Shroud of Frost di Karel Gott, sia per cantarle sotto la doccia, fare le tue cover, dedicarle a qualcuno o vincere una scommessa.