Testo di 'See You In Vancouver' di La Dispute

Vuoi conoscere il testo di See You In Vancouver di La Dispute? Sei nel posto giusto.

See You In Vancouver è una canzone di La Dispute il cui testo ha innumerevoli ricerche, quindi abbiamo deciso che merita il suo posto su questo sito web, insieme a molti altri testi di canzoni che gli utenti di Internet desiderano conoscere.

Se hai cercato a lungo il testo della canzone See You In Vancouver di La Dispute, inizia a scaldare la voce, perché non potrai smettere di cantarla.

i'm reading over your shoulders,
it says it in every line, in ever curve and crack.
it says it in every detail of your face,
unmistakably apparent in this dull light.
tracing a separate letter, forming a separate word.
twisting together to build the same beaufiful message,
the same painful realization.
the cracks in your lips
open with the books. and
the smile shows the lines in your face.
perfectly crooked, and
perfectly familiar.

and for the moment, uncovered like a statue--
lay perfectly still. to show the cracks in your lips.
give purpose to this pattern, and start to smile.
burst into flames, disappear
before your best intentions can no longer hide her ears from that which will make them bleed. before your own two hands become too weak to hold the blood inside her wounds. before reality explodes before you in a brilliant flash of spectral fires, into a thousand fragments of a past, long dead and gone.

(this is remembering the last time we spoke,
the last time we touched,
words ricocheting off of empty tables.
vandalizing the pictures on these smoke-stained walls
and i can hear your mouth as it opens from across the room. your tongue and lips forming the shape of your laughter, its the curve of your stomach, its the bend in your legs. its the remnants of the pages framed in the cracks of your bleeding lips, its the curve of your stomach, its the bend in your legs.
your crooked teeth.)

i'm reading over your shoulder, it says it in every line, in every curve and crack--
the same stupid message in every stupid bend and in every stupid stitch, in every inch of our peeling skin.
its tracing letters in the same sentence, (its screaming the same stupid thing, like the howling of a plane playing over and over and over and over and over...)

Un motivo molto comune per cercare il testo di See You In Vancouver è il fatto di volerlo conoscere bene perché ci fa pensare a una persona o situazione speciale.

Qualcosa che succede più spesso di quanto pensiamo è che le persone cercano il testo di See You In Vancouver perché c'è qualche parola nella canzone che non capiscono bene e vogliono assicurarsi di cosa dica.

Stai litigando con il tuo partner perché capite cose diverse ascoltando See You In Vancouver? Avere a portata di mano il testo della canzone See You In Vancouver di La Dispute può risolvere molte dispute, e lo speriamo.

Impara i testi delle canzoni che ti piacciono, come See You In Vancouver di La Dispute, sia per cantarle sotto la doccia, fare le tue cover, dedicarle a qualcuno o vincere una scommessa.