Testo di 'I May Be Politically Correct (Whatever The Fuck That Means), But You're A Goddamn Poseur' di Swallowing Shit

Se hai cercato a lungo il testo della canzone I May Be Politically Correct (Whatever The Fuck That Means), But You're A Goddamn Poseur di Swallowing Shit, inizia a scaldare la voce, perché non potrai smettere di cantarla.

we have overstepped our boundaries.
we poison each other and the very earth we walk upon. victimizers of the innocent impose misery on non-humyn beings.
but our selfishness will return, our legacy will come to an end, our greed will fuck us all and proper balance will be restored. the earth is not ours, we are of the earth.

Ci sono molte ragioni per voler conoscere il testo di I May Be Politically Correct (Whatever The Fuck That Means), But You're A Goddamn Poseur di Swallowing Shit.

Sapere cosa dice il testo di I May Be Politically Correct (Whatever The Fuck That Means), But You're A Goddamn Poseur ci permette di mettere più sentimento nell'interpretazione.

Qualcosa che succede più spesso di quanto pensiamo è che le persone cercano il testo di I May Be Politically Correct (Whatever The Fuck That Means), But You're A Goddamn Poseur perché c'è qualche parola nella canzone che non capiscono bene e vogliono assicurarsi di cosa dica.

Stai litigando con il tuo partner perché capite cose diverse ascoltando I May Be Politically Correct (Whatever The Fuck That Means), But You're A Goddamn Poseur? Avere a portata di mano il testo della canzone I May Be Politically Correct (Whatever The Fuck That Means), But You're A Goddamn Poseur di Swallowing Shit può risolvere molte dispute, e lo speriamo.