Testo di 'It's Like There's a Party in My Mouth (and Everyone's Being Sick)' di The Rotted

Se hai cercato a lungo il testo della canzone It's Like There's a Party in My Mouth (and Everyone's Being Sick) di The Rotted, inizia a scaldare la voce, perché non potrai smettere di cantarla.

Feels like a party in my mouth and everybody's being sick
Feels like a party in my mouth

Basking
Whilst gagging
The human waste I'm lapping
It's flavour
I savour
In putrid juice I'm drowning
Choking
And splurting
Can't keep it down it's hurting
Offending
My pallet
No longer can I manage

The suppression and suspension of my normal physical traits
Sees my wilful intoxication and renewed mental state
Raising my head higher to receive my gifts forthright
Ingesting transmitted fluids to my peers' intense delight

It's like a party in my mouth
A party in my mouth
A party in my mouth
It's like a party in my mouth and everybody's being sick

Un motivo molto comune per cercare il testo di It's Like There's a Party in My Mouth (and Everyone's Being Sick) è il fatto di volerlo conoscere bene perché ci fa pensare a una persona o situazione speciale.

Qualcosa che succede più spesso di quanto pensiamo è che le persone cercano il testo di It's Like There's a Party in My Mouth (and Everyone's Being Sick) perché c'è qualche parola nella canzone che non capiscono bene e vogliono assicurarsi di cosa dica.

È importante notare che The Rotted, nei concerti dal vivo, non è sempre stato o sarà fedele al testo della canzone It's Like There's a Party in My Mouth (and Everyone's Being Sick)... Quindi è meglio concentrarsi su ciò che dice la canzone It's Like There's a Party in My Mouth (and Everyone's Being Sick) nell'album.

Speriamo di averti aiutato con il testo della canzone It's Like There's a Party in My Mouth (and Everyone's Being Sick) di The Rotted.

Impara i testi delle canzoni che ti piacciono, come It's Like There's a Party in My Mouth (and Everyone's Being Sick) di The Rotted, sia per cantarle sotto la doccia, fare le tue cover, dedicarle a qualcuno o vincere una scommessa.