Testo di 'Out Go The Candles' di Ruiner

Se hai cercato a lungo il testo della canzone Out Go The Candles di Ruiner, inizia a scaldare la voce, perché non potrai smettere di cantarla.

broken knucles, bleeding foreheads, shirt collars im still grabbing. accusations, rolling eyes, reasins im still pulling my hair out.
those fucking chords stretched through broken glass never summed up so much.
all of this to be raped of my self esteem and expose my fucking self. tonight, what could possibly go right? what could possibly go fucking right?

every toothless grin (you are the few)
im sick of saying, its just not worth this shit. for every kid thats waiting to die (you know our names.)
im sick of saying, its just not worth this shit. no point in saying this will all work out....

so many days i could go without but the point of it all is to never look back so i live for today and i die by the nights.
these veins are burning fucking red and this is when i cant turn back. what could possibly go right?

La ragione più comune per voler conoscere il testo di Out Go The Candles è che ti piace molto. Ovviamente, no?

Quando ci piace molto una canzone, come potrebbe essere il tuo caso con Out Go The Candles di Ruiner, desideriamo poterla cantare conoscendo bene il testo.

Se la tua motivazione per aver cercato il testo della canzone Out Go The Candles era che ti piaceva moltissimo, speriamo che tu possa goderti il cantarla.

Sentiti come una star cantando la canzone Out Go The Candles di Ruiner, anche se il tuo pubblico sono solo i tuoi due gatti.

Speriamo di averti aiutato con il testo della canzone Out Go The Candles di Ruiner.

Ricorda che quando hai bisogno di conoscere il testo di una canzone, puoi sempre contare su di noi, come è accaduto ora con il testo della canzone Out Go The Candles di Ruiner.