Testo di 'The Gravefields' di The Chasm

True and frozen, my madness where do I go? I feel so cold inside...
the land and sky embrace my voice, which sometimes is my only companion,
in the distance where the moonlight cries I see my time,
so short and so strange, I left behind my illusions, only the music in my hands warms me, I left behind my illusions in a dark mountain of Eternity, these must be my lost kingdom, I taste the mourning in the haze, my lips feel the bitterness in these rivers and my salted eyes answer to the blood-red sky.
1000 nights are my days, the spiritual casket is whispering my name, and sadness turn to sadness, my hate is my will, and love is my fear.
Long time ago, my dreams, they are gone, I walk as I wonder, why the gates are closed to me?....

Ci sono molte ragioni per voler conoscere il testo di The Gravefields di The Chasm.

Sapere cosa dice il testo di The Gravefields ci permette di mettere più sentimento nell'interpretazione.

Se la tua motivazione per aver cercato il testo della canzone The Gravefields era che ti piaceva moltissimo, speriamo che tu possa goderti il cantarla.

Un motivo molto comune per cercare il testo di The Gravefields è il fatto di volerlo conoscere bene perché ci fa pensare a una persona o situazione speciale.

Qualcosa che succede più spesso di quanto pensiamo è che le persone cercano il testo di The Gravefields perché c'è qualche parola nella canzone che non capiscono bene e vogliono assicurarsi di cosa dica.

Speriamo di averti aiutato con il testo della canzone The Gravefields di The Chasm.

Ricorda che quando hai bisogno di conoscere il testo di una canzone, puoi sempre contare su di noi, come è accaduto ora con il testo della canzone The Gravefields di The Chasm.