Testo di 'Bottomfeeder' di Thought Industry

Se hai cercato a lungo il testo della canzone Bottomfeeder di Thought Industry, inizia a scaldare la voce, perché non potrai smettere di cantarla.

"This was the last night I had on Earth. My home town was dismantled and transferred to the halo of Jupiter, and I went with it."

I) New York City, July 4th, 1994

The skyline burns on Manhattan. She sat with me on top of a warehouse. I said, "I'm so lonely. I think it makes me sick; and I'm sure God's come to destroy me."

Michigan man quits the freeway. Strikes bargains within the entry. Screams nonsense at the fools in the alleyway. Finds solace sniffing bags of all my candy, but it's cold; and it's so hard when you freeze.

Sit around. Sit on blackened heels. Choke on someone's spit. Dig churches in the pavement. I Can't walk. I think I've arrived; yea, my wallet's thick. I could leave. You will not care here, but I care. I care. Contrive. Concourse to produce, 'got lots a cable. 'got a bag of hep tools. Electric paint. I want a set of chairs, and my ceiling drips. I could
leave because I am nothing. Cheap as the wine. Cheap as expensive gets. 'got a broken figure. Not malfunctioned head. I want that dream. I hurt to talk. She's disagreed. I could leave. I'll wind and bind. I'll wind and bind. I am machine. I am my father. You want this walk. I could leave.

Mist forms and exhales in the cold
December air. She digs deep in her pocket for a half smoked cigarette. A bottomfeeder 'got jealous.
Struck her face with a tire iron.
Black clumps of park sod mix with blood in her hair. Picks herself off the
cold ground, and starts to walk.
Her face is bleeding. Bleeding for you.
Picks herself off the cold ground
and starts to walk. I can hear her screaming.

"My love for you has never been so misunderstood."
- Jane

Ci sono molte ragioni per voler conoscere il testo di Bottomfeeder di Thought Industry.

La ragione più comune per voler conoscere il testo di Bottomfeeder è che ti piace molto. Ovviamente, no?

Quando ci piace molto una canzone, come potrebbe essere il tuo caso con Bottomfeeder di Thought Industry, desideriamo poterla cantare conoscendo bene il testo.

Se la tua motivazione per aver cercato il testo della canzone Bottomfeeder era che ti piaceva moltissimo, speriamo che tu possa goderti il cantarla.

Qualcosa che succede più spesso di quanto pensiamo è che le persone cercano il testo di Bottomfeeder perché c'è qualche parola nella canzone che non capiscono bene e vogliono assicurarsi di cosa dica.

È importante notare che Thought Industry, nei concerti dal vivo, non è sempre stato o sarà fedele al testo della canzone Bottomfeeder... Quindi è meglio concentrarsi su ciò che dice la canzone Bottomfeeder nell'album.

Su questa pagina hai a disposizione centinaia di testi di canzoni, come Bottomfeeder di Thought Industry.

Ricorda che quando hai bisogno di conoscere il testo di una canzone, puoi sempre contare su di noi, come è accaduto ora con il testo della canzone Bottomfeeder di Thought Industry.