Testo di 'A Christmas Carol' di Tom Lehrer

Adori la canzone A Christmas Carol? Non riesci a capire bene cosa dice? Hai bisogno del testo di A Christmas Carol di Tom Lehrer? Sei nel posto che ha le risposte ai tuoi desideri.

One very familiar type of song is the Christmas carol. Although it is perhaps a bit out of season at this time. However, I'm informed by my "disk jockey" friends - of whom I have none, that in order to get a song popular by Christmas time, you have to start plugging it well in advance. So here goes. It has always seemed to me after all. That Christmas, with its spirit of giving, offers us all a wonderful opportunity each year to reflect on what we all most sincerely and deeply believe in.

I refer of course, to money. And yet none of the Christmas carols that you hear on the radio or in the street, even attempt to capture the true spirit of Christmas as we celebrate it in the United States. That is to say the commercial spirit. So I should like to offer the following Christmas carol for next year, as being perhaps a bit more appropriate.

Christmas time is here, by golly,
Disapproval would be folly,
Deck the halls with hunks of holly,
Fill the cup and don't say "when."
Kill the turkeys, ducks and chickens,
Mix the punch, drag out the Dickens,
Even though the prospect sickens,
Brother, here we go again.

On Christmas Day you can't get sore,
Your fellow man you must adore,
There's time to rob him all the more
The other three hundred and sixty-four.

Relations, sparing no expense'll
Send some useless old utensil,
Or a matching pen and pencil.
"Just the thing I need! How nice!"
It doesn't matter how sincere it
Is, nor how heartfelt the spirit,
Sentiment will not endear it,
What's important is the price.

Hark the Herald Tribune sings,
Advertising wondrous things.
God rest ye merry, merchants,
May you make the Yuletide pay.
Angels we have heard on high
Tell us to go out and buy!

So let the raucous sleigh bells jingle,
Hail our dear old friend Kris Kringle,
Driving his reindeer across the sky.
Don't stand underneath when they fly by.
Actually I did rather well myself, this last Christmas. The nicest present I received was a gift certificate "good at any hospital for a lobotomy". Rather thoughtful.

Ci sono molte ragioni per voler conoscere il testo di A Christmas Carol di Tom Lehrer.

La ragione più comune per voler conoscere il testo di A Christmas Carol è che ti piace molto. Ovviamente, no?

Quando ci piace molto una canzone, come potrebbe essere il tuo caso con A Christmas Carol di Tom Lehrer, desideriamo poterla cantare conoscendo bene il testo.

Se la tua motivazione per aver cercato il testo della canzone A Christmas Carol era che ti piaceva moltissimo, speriamo che tu possa goderti il cantarla.

Nel caso in cui la tua ricerca del testo della canzone A Christmas Carol di Tom Lehrer sia perché ti fa pensare a qualcuno in particolare, ti proponiamo di dedicargliela in qualche modo, ad esempio inviandogli il link di questo sito web, sicuramente capirà l'indiretta.

Stai litigando con il tuo partner perché capite cose diverse ascoltando A Christmas Carol? Avere a portata di mano il testo della canzone A Christmas Carol di Tom Lehrer può risolvere molte dispute, e lo speriamo.

È importante notare che Tom Lehrer, nei concerti dal vivo, non è sempre stato o sarà fedele al testo della canzone A Christmas Carol... Quindi è meglio concentrarsi su ciò che dice la canzone A Christmas Carol nell'album.

Speriamo di averti aiutato con il testo della canzone A Christmas Carol di Tom Lehrer.

Impara i testi delle canzoni che ti piacciono, come A Christmas Carol di Tom Lehrer, sia per cantarle sotto la doccia, fare le tue cover, dedicarle a qualcuno o vincere una scommessa.

Ricorda che quando hai bisogno di conoscere il testo di una canzone, puoi sempre contare su di noi, come è accaduto ora con il testo della canzone A Christmas Carol di Tom Lehrer.