Testo di 'Bon Dia' di Joan Manuel Serrat

Quan per la sorra només hi ha petjades de rates i de mariners, és llavors quan un mar blau és el meu mar blau. Quan tres roques fan un port, i cada gra d'arena sembla un trosset d'or, és llavors quan una platja és la meva platja. Bon dia, bon dia a tothom. Bon dia, bon dia. Bon dia, ventet de llevant que véns d'on el sol neix i mors en el meu velam. Bon dia, bon dia. Si bufa cap on s'amaga el peix, és llavors quan el llevant és el meu vent. Si és lleuger com un colom i a la proa pintat de vermell hi ha el teu nom, és llavors quan un llaüt és el meu llaüt.
Quan les ones són joglars i el sol mitja magrana creixent a la mar, és llavors quan jo vull ser mariner.

Un motivo molto comune per cercare il testo di Bon Dia è il fatto di volerlo conoscere bene perché ci fa pensare a una persona o situazione speciale.

Nel caso in cui la tua ricerca del testo della canzone Bon Dia di Joan Manuel Serrat sia perché ti fa pensare a qualcuno in particolare, ti proponiamo di dedicargliela in qualche modo, ad esempio inviandogli il link di questo sito web, sicuramente capirà l'indiretta.

Speriamo di averti aiutato con il testo della canzone Bon Dia di Joan Manuel Serrat.

Su questa pagina hai a disposizione centinaia di testi di canzoni, come Bon Dia di Joan Manuel Serrat.

Impara i testi delle canzoni che ti piacciono, come Bon Dia di Joan Manuel Serrat, sia per cantarle sotto la doccia, fare le tue cover, dedicarle a qualcuno o vincere una scommessa.